Fri: April 2, 2010

Blev inget rep igår. Rickard W kom och hälsade på Tomas, jag och min man lagade mat, god köttfärsås med ris. Efter kaffet gick alla tre och kollade på fotboll en stund vid Domnarvsvallen istället ^^ någon timme senare bestämde jag mig för att åka till Smedjebacken, trots att Tomas skulle sova hemma.

Fick skjuts av Mitra från Ludvika hem :) myste med min familj resten av kvällen! Så härligt att vara hemma. Sov i vardagsrummet.

Smugglade med mig en flaska vodka, turkisk peppar-blandning och lådvinet hem, så ikväll blir det fest, hehe. Lite i alla fall. Shirin och Ingemar och Max kommer. Imorgon kommer även Tomas hit så då är hela familjen samlad <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback