Fri: April 30, 2010

Emelie är här! :D Hämtade upp henne igår och vi begav oss mot Willys för att handla lite föda till helgen. Gjorde en jättegod zucchinikaka som blev värsta hiten, den ska jag göra fler gånger. På kvällen gjorde vi dessutom GI-brownies som blev väldigt mäktiga men ack så goda.
Somnade gott efter lite slötv-tittande, bland annat debatt med diskussioner om föräldraledighet och lyxfällan.

Skulle egentligen på intervju ang. sommarjobb i Ludvika imorse men avsade mig det då jag vet att det skulle bli helt värdelöst att försöka pendla. Lägger allt mitt hopp till jobben i Borlänge i sommar, om inte det, viket i Smedjebacken!

Nyss har vi sprungit runt älven, 3-4 km, och det blir kyckling till lunch. Gott, gott! Ska senare ta oss en tur till systemet och inhandla ädla drycker till imorgon kväll, senare kanske en fika med Felicia och kvällen är ännu obestämd.

Hejpa! Nu ligger förresten min café-spelning uppe på P&L-sidan :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback