Mon: April 12, 2010

En mycket fin dag igår =))!.. Tomas lagade egen bearnaisesås och jag erinrar mig själv om vilken duktig kock jag bor ihop med. Skar sig inte alls. Fick en röd ros och ett presentkort på Indiska av honom.. 500 kronor lär räcka till något riktigt fint. Grillade ute i Frostbo och jag hade jättetrevligt med hans föräldrar och honom, drack lite vin, sangria, öl och nån whiskey, lagom av allt. Tog en promenad och pussades och kollade på Wallander på kvällen. Nu har ett nytt kapitel börjat i vårt förhållande, I can feel it.

Monica ringde dessutom igår, blev så himla glad! Var så kul att höra hennes värmländska och lite om vad som händer i hennes liv =) Ska försöka ta mig råd att åka ned till Värmland nästa vecka, får se hur det ser ut i börsen.

Dagen ska ägnas åt att tvätta, torktumla, kanske ta en promenad eller gå till gymmet, något av det. Har tappat vikt ganska snabbt på senaste tiden, onormalt snabbt, så jag tog ett grav-test idag men så tur var så visade det negativt.. jag ska väl ringa doktorn så jag får någon koll på vad det kan vara med tanke på att jag spytt, varit yr, haft ont i magen och härjat också, något skit är det ju.

Men lika glad för det är jag, men gladast är jag nog över att vi ska grilla i Avesta 1 maj.. fan vad kul!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback