Mon: April 19, 2010

Igår var en riktigt trevlig dag! Jag och Winkler åkte till Kupolen, där träffade vi både hans brukare+pappa, Kristoffer+bror och så till sist Lisa+Anders som vi egentligen stämt dejt med :) gick ned på indiska för att kolla ut nåt fint men jag tror jag väntar än så länge.. åt på Matpalatset och det var riktigt trevligt.

Efter det åkte vi hem till Viola och gjorde en grymt god kladdkaka (trixet är att inte ha i bakpulver) tills Shirin, Ingemar och Max kom. Fikade lite och sen gick Ingo och Winkler på fotboll, kul! Resten av oss utom Anders gick till lekparken med Max, där var det ett och annat stolpskott kan jag lova.

Körde Renault hem till ringen och där satte Mackan i sig FYRA pannkakor! Helt imponerad av den där lille grabben vill jag lova! Efter ett tag kom Ingo och Winkler så vi pratade lite hemma hos oss, men sen var det dags för dom att åka.

Jag och Winkler åkte till Willys och storhandlade (för runt 600 spänn), kändes som en riktig liten familj vi har, eh, hehe. I alla fall handlade vi asmycket grönsaker (!!) så som jag hade flottat i helgen kände jag ett enormt grönsakssug. Så vi gjorde kött och rostade grönsaker i ugnen, en kall sås till det :) mycket gott!

Såg Wallander och sedan somnade vi.
Imorse vaknade jag av att Tomas stod och tittade på mig, gav mig en puss och sa att jag var fin och att han älskade mig, då blev jag glad :)
Solen skiner här, har diskat lite och snart är det dags att gå och köpa MÅNDAGSKRYSSET! Mån-dags-krysset, shalalalala! :D Hahaha.

För övrigt ska jag jamma gitarr med Anders och fika med Saga idag, blir nog en kanonfin dag.

PS: Nu har jag skrivit Winkler ett helt inlägg rakt igenom nästan, det är bara för att jag vill variera lite ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Illa Sara, inte Renault, Peugeot ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback