Mon: April 5, 2010

Började morgonen med en lugn morgonpromenad på en timme ungefär. Var skönt att komma ut! Väntar bara på att den sista snön ska smälta bort runt älven. Tomas hade kommit hem från jobbet när jag kom hem, så vi hade lite mysigt ;).. man måste ju stå sig några dagar när han är i Värmland.. (han åkte idag).
Åkte till Ica Maxi och handlade mat/frukost. Gjorde en brunch på varsitt pocherat ägg, bacon, han åt färskt bröd, vi köpte fårsalami som var god, jag åt lite sill, kaviar och turkisk yoghurt, kaffe på det. Lagom av allt och blev kanonmätt och glad!

Saga kom senare när Tomas åkt, vi tog en promenad från kupolen hem och här har vi mest suttit och myst, druckit te och pratat. Snart ska jag se the Notebook på tv4+ och ikväll ska jag hem till Felicia. Så trasiga som vi är ska vi dricka vin, härligt :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback