Sat: April 17, 2010

Drog in mig en flarra vitt igår och idag är det dags igen. Nej, jag har liksom aldrig haft min festarperiod så jag väljer att ta ut den nu istället, innan jag blir för gammal :-). Har upptäckt att man kan ha väldigt roligt med alkohol och så länge man inte har ansvar över något speciellt som ett underbart litet barn eller så, så what the fuck, kör hårt.

Ikväll ska vi på lite familjemiddag hos Tomas brorsa Tobbe och hans tjej, hela familjen kommer vara där och jag, blir mysigt. Fast Tomas, sjuklingen, är på match nu trots att halsen gjorde ont, han kommer i alla fall ut senare.

Efter det har jag planerat att lura med mig Felicia ut på krogen, likt hon har gjort med mig någon gång innan. Min tur att bjuda igen! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback