Sat: April 3, 2010

Felicia och Anders hälsade på igår! Var riktigt mysigt att se dom och hela familjen satt och pratade, drack kaffe och åt bullar. Jag, Ingemar och Shirin körde hårt på vinet.. redan igår. Shottarna kom fram och senare begav vi oss ned till kyrkogatan för där var det band som skulle spela. Och öppen scen. Fan, jag har ju lovat mig själv att inte spela full igen! Nåja, jag stryker ett streck över det där. Spelade tre låtar och fick ju applåder och busvisslingar i alla fall :).

Vi hade det trevligt och kom hem i lagom tid, runt 01, sov gott och vaknade pigg som en lärka vid 06.45. Ingemar mådde lite sämre. ^^ Jag och mamma gick åter ut på en morgonpromenad, denna gång runt sjön, så vackert i soluppgången. Har känt mig lite småseg under morgonen men jag och Mitra tog en promenad ned till pappa i alla fall, han bjöd på varsin trisslott som det var nit på.

Runt 17 ska vi äta igen, blir påskmat denna gång, igår var det fläskfilé. Uff. Åker nog hem till Borlänge imorgon. På söndag är det rep med Anders och Johan, ser jag fram emot som Fan!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

.. och jag tänkte på det med, att det finns väl ingen gång som det är så nice som när man är lite lyset att någon spontant greppar en gitarr och kör ett par låtar? Busvisslingar och applåder låter ju ändå som rätt bra betyg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback