Sun: April 25, 2010

Slängde i mig lite fil och musli på morgonen och pushade sedan mig själv till gymmet. Sprang 40 minuter på bandet och hade förbättrat min hastighet till 10,5 km/timmen. Det orkade jag inte hur länge som helst så jag låg mest på runt 9,5 km/timmen.
När jag kom hem gjorde jag en god köttfärsröra med matlagningsgrädde och rödlök.. samt en kall sås på FIL! (ja, man kan använda det om man inte har yoghurt). Gott, gott.

Däckade nyss på sängen och drömde att jag stannade med volvon framför ett järnvägsspår där bommarna höll på att gå ner, av någon anledning gick jag ur bilen... kom sedan springande tillbaks efter ett tag och insåg att de andra bilarna inte kom förbi! När jag sedan satte mig i bilen försvann handbromsen så jag rullade bakåt, rätt in i en annan röd volvo 740 så jag pajade hans registreringsskylt, kofångare, lyktor osv, samt orsakade en olycka som bestod av att en annan gul pickup med massa killar med solglasögon i rullade ner för en aslång backe sen hördes en krasch. Jag var så smart att jag stack därifrån :)

Ikväll ska jag gå till vallen och kolla när ulfshytan spelar match, lika bra att softa lite i den fina men svala kvällssolen. Felicia följer med :) Tomas nämnde något om sushi igår, jag är inte den som bangar.. ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback