Sun: April 4, 2010

Okej det känns lite bättre nu. Hade ju planerat in Saga idag men vi ska ta det imorgon istället. Felicia ville ta en kaffe på kupolen och konstigt nog var det öppet, på påskdagen. En kaffe slutade senare på Willys i två triss - vi vann 50 kronor var. Så vi köpte varsin bingolott :). Åkte ut till Täkt och hälsade på min morbror som hade pappa-helg med lilla Ture, han är så söt, min lillkusin.
Efter det lagade vi mat på ringen, omelett, och kom på att vi skulle göra våra egna chips till bingolotto. Så vi gick och köpte potatis, och gurka, till tzatsikin. Har ändå varit en skön dag, bestämde mig ganska snart efter det förra blogginlägget att skita i självömkan och bara njuta av det fina vädret istället. Nu känns det ganska bra igen.

Då jag har käkat lite tårta och lite chips idag tänkte jag satsa på en morgonpromenad imorgon, 07.00 borde bli lagom tills T kommer hem från jobbet.





 

Bilder från påskhelgen :)

 

 

 

 

 

 

 

(Försäkringskassan har beslutat att.. haha, längesen jag skrattade så jag grinade :D)

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback