Thu: April 1, 2010

Kalle Moraeus & Orsa spelmän - Underbart. Så underbar låt! ;)

Igår åkte jag och Tomas till Sågmyra för att handla på Lager 157. Innan det stannade vi på Åhlens-restaurangen i Falun och åt vegetarisk buffé. Kanongott med bönor, omelett, pastagratänger, tzatsiki osv! Svängde även in på systemet för att köpa alkohol till kvällen samt påskhelgen. Sedan fick Tomas en ny outfit :) Skitsnygg jacka, Grå huvtröja, nya ljusare jeans och strumpor.

På kvällen var vi hos Felicia och Anders i Täkt. Blev god mat, fläskfilé och gratäng, musik, vin och spel senare på kvällen. "Säg en färg..vilken som helst". Hahaha. Jag och Felicia arbetade även likt vår stora inspiration, mormor, gick ut och hämtade ved. Mysigt med brasa och gott sällskap! Väcktes av Lisa imorse som hade dukat upp en fin frukostbuffé med kaffe etc.. kollade på film, sen åkte vi hem.

Idag är det meningen att jag ska repa med mina vapendragare men vi får se hur det blir, verkar lite segt. Om inte så åker jag nog hem till Smedjebacken ikväll för att mysa med min familj. Stannar till söndag i så fall (får se om jag klarar det! :).

Hejs :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback