Wed: April 21, 2010

Drog igång med lite bak igår igen. Blev två runda morotskakor (matbröd) på mjölk, rågsikt, jäst, rivna morötter och salt. Jäste superfint innan jag la in dom i ugnen, men tror jag tog ut dom lite för tidigt vilket resulterade i lite för degig botten. Nu verkar dom dock ha jäst till sig under natten..! Så idag var dom perfekta tycker jag :)
Skrev även en ny låt som blev bra, epic text som Linnéa skrev,tackar vi för ;). Löste sudoku tills jag somnade, och imorse började jag dagen 06.45 med en morgonpromenad som i och för sig slutade i en joggingrunda. Nu är vi igång igen! Blir inget rep idag så jag ska styrketräna lite senare och ikväll blir det kvällspromenad med Denice :) tror på den här dagen.

Bilder på mina bröd:



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback