Wed: April 28, 2010



Gårdagen var riktigt härlig! På förmiddagen bjöd Tomas mig på thaimat :D. Mötte senare upp Emelie och Matilda på Kupolen, strötittade lite och satte oss sedan för en sjujävla långfika på nedersta plan. Tjattrade en lång stund, garvade därefter. Handlade bland annat om posttraumatisk stress efter inställt barnprogram pga hockeykväll, anonyma lappar i brevlådan hos farsor vars ungar köper ut cigg medan farsan själv har ringt och klagat på föräldrar vars ungar inte har cykelhjälm, cyklar med larm som är värt mer än själva cykeln (larm på larm på larm), ja fy fan. Längesen jag asgarvade så mycket :D.

Gick in och provade en ASFIN Nike löparjacka som jag tyckte passade jättebra. 499:- stod det på prislappen, då var den ändå nedsänkt, jaja, någon annan gång.

Inatt har jag haft någon jobbig rethosta, gjort ont i stämbanden, sovit dåligt. Piper och tjuter i halsen.

Ser att de dragit nautilusavgiften, så nu har jag 2500 på kontot. Artikelpengarna ser jag inte skymten av. Vi får se hur det här går, spännande. Den 25 maj får jag sista utbetalningen av csn också, vilket äro tusen riksdaler. Hur ska detta gå? Jag gissar på att jag för första gången i mitt vuxna liv kommer behöva låna pengar.
Det som är tråkigt är att Tomas fyller 25 den 15 maj och jag kommer inte ens ha råd att ge honom något.

Men men: solen skiner i alla fall, och jag blir sugen att röra på mig. :-) !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback