Wed: April 7, 2010

Somnade gott igår med tanke på hur bra det lät i replokalen. Anders är verkligen duktig musiker. Johan är bra med basen. Och jag har skrivit bra låtar, en del är riktig dansmusik. Jag visste hur det skulle låta, och nu låter det så. Vi ska spela på Saffah den 22 maj, dagen efter Peace and love-cafét spelningen.

Vaknade 07 av mig själv och klev upp utan problem. Drack lite vatten och gick till gymmet. Tog det ganska lugnt, styrketränade, körde lite kondition, men bara hälften av vad jag brukar. Sen kände jag att jag mådde illa så jag kunde inte stretcha, utan var tvungen att rusa in på toaletten. Och där spydde jag upp allt vatten.

Det var konstigt, har jag aldrig gjort förut. Blev lite orolig att det var magsjuka, vi får väl se. Känns inte helt okej än. Har i alla fall lagat en omelett och ätit lite fil som jag fick i mig utan problem.

Tomas kommer hem om några timmar efter några dagar utan mobilmottagning nere i Värmland. Har inga vidare planer för dagen. Sökte sommarjobb inom vård/omsorg i Smedjebacken idag :) hoppas på att få ett personlig assistent-jobb, trots att jag avskyr Smedjebacken (när det inte handlar om min familj då).

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback