Fredag, 20 augusti 2010





Monica kom igår. Vad jag hade saknat henne! Kilade in på syrran och köpte kvällens ädla drycker. Monica körde på olika cider och jag införskaffade mig en red berries sour som jag blandade med vaniljvodka och sprite zero. Blev alldeles för sött, men nu har jag sprit så det räcker och blir över i alla fall.

Tjejen hade med sig en systemetkasse med färska trattkantareller, vilken överraskning. Så vi slog till på varma mackor med svampstuvning.... mmmm... :)
Våra sexsträngade små vänner var ett givet inslag i kvällen. Drog bland annat Rockin' in the free world, Lies, Linger, Ode to my family och Just my imagination, allt tvåstämmigt. Vad vi ägde! Ringde Gräsmark och bad Rickard fixa en fest som vi kunde spela på. Fan vad kul det är att spela med en TJEJ!

Höjdpunkten var ändå när vi insåg att TT (tråkmånsen Tomas) inte skulle vilja umgås, då drog vi till Engelska. Nu är vi en bekant rikare, nämligen ingenjörsBertil på 72 bast som för kvällen var "i sorg" eftersom han begravt sin mamma. Vi gottade oss i varsitt gratis glas vin och ett, faktiskt, jäkligt trevligt sällskap :D. Det är det jag älskar med Monica, hon är orädd och skiter i förutfattade meningar. Det blir så mycket roligare då :)

Fulla som kastruller rumlade vi senare bort till Hagalund där TT, Rickard och Daniel satt och spelade tvspel, vilket de förgyllde sin tillvaro med till klockan 06 imorse. Vi försökte äga dom lite men det gick inte så bra. Så tillslut gick vi hem, mofflade chips och tvärdog i varsin bädd.

Idag ska jag och Tomas baka.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback