Måndag, 23 augusti 2010

Kortslutning idag, att det ska vara så jävla svårt. Höll på att inte-åka till stan för att träffa Matilda, men hon fixade dit mig ändå. Bjöd mig på en macka och en cola. Det kom lägligt för jag mådde illa hela morgonen och kunde inte äta, så jag var så hungrig. Efter att vi hade fikat kändes livet lite lättare. Å nästa gång är det jag som bjussar :). <3
Och att folk brytt sig. Tack.
Gick och hämtade Wille på fritids, sen gick vi hem. Jag har i princip hunnit med att underhålla honom, Denice ringde, sen stekte jag hamburgare till familjen.

Imorgon ska jag fika med Saga i Falun. Sen vet jag inte vad det blir av livet.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback