Torsdag, 26 augusti 2010



 

Dagens achievements:
  • Två enormt stora sirapslimpor.
  • Veggemat á la old Sara, gröna linser med ris, lök och buljong.
  • Långpromenad, 5700 steg.
  • Tre tvättmaskiner.

Kollade VHS antagningsstatistik och insåg att jag aldrig kommer att kunna bli psykolog. #end of bitterness.
Kollade VHS antagningsstatistik och fick ett litet hopp om att kanske bli dietist i Uppsala. #beginning of hope.

Men ärligt talat, vad fan gör det om inte. Jag sparar mina pengar och hoppas på någon annan gång, alternativt pluggar nåt annat i Uppsala.

Är lite nervös inför imorgon, mitt ansikte är ur balans.. och hur gjorde man nu igen när man pratade spontant med folk? Aja det löser sig. Jag kommer bli fin!

Ska ta mig en klädutrensning snart, lite feng shui kanske man kan kalla det.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback