Torsdag, 26 augusti 2010

Börjar bli ordentligt trött på att ringa till lönekontoret och påpeka en massa missar. För juli månad har de "missat" en lördag jag jobbade 11 timmar, vilket ändå blir runt 1600 kronor. Dessutom har de inte justerat förra månadens misstag. Förstår dom inte att det kostar en massa pengar för mig att ringa? Detta i kombination med att de gett mig en lön på 9 kronor mindre än avtalat, 85 timmar, så är de skyldig mig 2400 kronor. Ränta på dom pengarna tack? ^^

Blev utvald till en av Vero Modas fem "favorittjejer" så imorgon ska jag dela ut lite flyers utanför deras butik. Schyst extraknäck där man blir sminkad och stylad i deras kläder och får ett presentkort på 500 kronor på kuppen. ;D

Nu ska jag sätta iväg på en långpromenad och senare idag är det tvätt som gäller :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback