Mon: Feb. 8, 2010

Idag är det sex dagar kvar och jag funderar lite på packning, kläder för sex veckor.. blir antagligen inte alls mycket jag tar med mig. Har rätt dåligt med byxor och sånt, kan knappast ta mig råd att köpa nya. Två par shorts, de kanske kan bli användbara, ett par jeans. Några t-shirtar. Någon långtröja. Får räcka.

Aktuell prognos Guadalajara: högsta mellan 22-25°.

Veckan ser helt lagom ut: idag ska jag vara med Tomas, träna, ringa Hans, imorgon träffa Saga, onsdag möte med Jesper och Henrik, träna, torsdag repa med johan och fika med matilda, fredag träffa familjen, lördag åka till stockholm och söndag åka till Mexico. 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback