Sat: Feb. 20, 2010

Haft en bra dag med Ania i centrum och på något som heter Tianguis cultural (ett stort torg fyllt av små stånd med alternativa och vanliga prylar, samt massor med folk). Det var sol och jätteskönt så jag kunde gå i linne. Köpte en skitsnyggt skuren grön klänning (samma färg som mina ögon) för bara 144 kr, en sportbehå utan band för 20:-, ett peacehalsband för typ 40, allt var extremt billigt :) Ska leta upp ett par Converse innan jag åker hem, här får man dom för 200 kronor. (Förstår att en del säkert kommer vilja att jag köper med något hem, jag får se hur jag har det i resväskan..)

Samt så gjorde jag en hennataturering för typ 30:- :)


Lite bilder













Min vän Ania till höger och hennes kompis till vänster :)



Hon är en av alla de mexikaner som säljer handgjorda smycken på gatan :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Wow, ser verkligen superhärligt ut Hans! ps. snygg du är! ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback