Sun: Feb. 28, 2010

Ahh, vad harligt det var att traffa Zabdi igen!!.. :) Trodde inte jag skulle bli sa excited men det blev jag, har skrattat hela helgen, haha. Kom fram igar vid 08, tog metron till Observatorio, dar mottes vi upp. Akte hem till honom, at frukost, begav oss ut pa aventyr.. till Coyoacan, mitt favoritstalle i Mexico City, sa fint! Bilder kommer imorrn nan gang. Pa kvallen drack vi Mezcal och Tequila sa att vi blev bra snurriga, men det var iaf langesen jag sov sa gott! Trots att det var pa en tunn madrass :)

Idag ska vi halsa pa Zabdis mammas morbror, pa min begaran, hahaha, jag har saknat honom sa mycket! Kanonharlig mexikansk gubbe med skon ironisk humor :) Aker nog tillbaks till Guadalajara inatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback