Thu: Feb. 4, 2010

Det fick bli ett liknande pass som i tisdags, 35 minuter med en medelpuls på 112. Måste ha bättrat på konditionen! Efter det skjutsades jag ut till Frostbo där det vankades rotsakssoppa och pannkakor med egen jordgubbssylt och grädde, fan vilken fin kvällsmat :) Tobbe och Sandra kom ut efter ett tag och det blev lite kaffe. Mysigt.

Imorgon ska jag tvätta tidigt, urk. Har i alla fall köpt cider och vin till kvällen (fast det mesta sparar jag nog till Matildas kalas på lördag), imorgon kväll ska jag kila iväg och lyssna på August Rex på cafét, kommer bli mysigt. Tomas jobbar dygn :/ Men det brukar gå fort.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback