Wed: Feb. 18, 2010

Har haft en kanoners dag på barnhemmet idag, en annan volontär från Jersey (ö nedanför England) var också där så det kändes bättre. Känner mig mer bekväm och kan ge kärlek obehindrat efter bara en dag på hemmet, helt fantastiskt egentligen!

Har precis pratat med Linnea och återkallat massa minnen of DOOM från gymnasiet, åh mina fina vänner <3 Samt skrattat åt människor med hybris, må dom stoppa upp en morot i arslet så dom lugnar ner sig lite..

Snart ska jag gå och käka en taquito (slang för liten taco) med räkor och klockan 19 kommer Renee och Ania och plockar upp mig, ska lyssna på nåt band eller nåt :) Jag är lycklig!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback