Wed: Feb. 24, 2010

Jag åker till Mexico City fredag natt. Zabdi är ledig och han verkar tycka det är kul att jag kommer, trots att det var jag som fick styra upp'et. Nåväl, jag tycker det ska bli kul att träffa honom, var ju faktiskt ett år och två månader sedan! :)

Och trot eller ej, jag ser jättemycket fram emot att få komma till Distrito Federal igen! Trots höjden på ca 2200 meter över havet (man blir jättetrött!), folkmängden, trafiken.. tja, jag spenderade ju åtminstone tre hela månader där 2008, så det ska bli spännande att komma tillbaks, gå samma gator, se samma saker.

Sedan är allt så billigt där, man kan käka sig proppmätt en kväll på tacos för 15 kronor, och då är tacosarna himmelskt goda.. Men det kommer vara ganska kyligt om nätterna märkte jag, bäst jag pälsar på mig!

Undrar förresten vart fan man köper bussbiljetter, bara att börja kolla med mexikanerna..

Idag fyller Axel 20 år, grattis till honom!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback