Fri: Jan. 1, 2010

Nu är vi hemma efter ett härligt nyårsfirande i Guffarsgårn. Åkte först ut till Frostbo för att hjälpa Tomas föräldrar att baka en kaka. Chokladkaka med vit chokladmousse till, den blev riktigt fin. Efter det stack vi vidare till Täkt, knäckte en öl/cider och kvällen kunde börja. God mat ordnade vi! - potatisgratäng, tomat/lök-sallad och rostbiff. Mitra och Felicia hade dessutom ordnat en asgod efterrätt, banan i ugn med smält choklad!

Vi spelade spel, hängde, diskuterade, gick sedan upp till Jon och Frida till tolvslaget. Fick smaka på en mycket delikat cigarr. Efter ytterligare några timmar åkte jag och Tomas upp till Frostbo och sov där. :) Fick höra vad Björn och Tomas sysslat med när de "gått ut och eldat" en gång i halvtimmen, hahaha. Björn hade dragit fram fickpluntan varenda gång och de hade suttit och smygsupit i bilen..! ^^

Det här året kommer att bli underbart! Om exakt tre veckor slår datumet till 2010-01-22, vilket innebär min 20-årsdag. Jag kommer få ge utlopp för min civiliserade alkoholism på egen hand, hihi. Ytterligare tre veckor senare är det den 14 februari, vilket innebär avfärd till Mexico, där jag ska stanna i sex veckor (hoppas på tio dagar i USA). Förhoppningsvis (och antagligen) sommarjobb på Bergqvist's, och gärna att jag kommer in på psykologprogrammet någonstans i Sverige i höst.

Saker kan verkligen gå i kras, jag vet, så jag hoppas inte på någonting eller förväntar mig ingenting. Det som ska komma får komma, i frid. Jag är bara så tacksam att jag lever. <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback