Fri: Jan. 15, 2010

Jonas har fått feber så det blir inget rep :( fan jag var så inställd! Nevermind. Vaknade imorse, gosade med Tomas, såg på Malou, åt lite för lite men god frukost, så senare blev jag ashungrig, sen åkte vi och storhandlade sen gjorde vi en god lunch - pasta med en delikat korvstroganoff. Skräpmat alltså, fan falukorv som är så gott men innehåller så mycket crap! Men första gången jag åt pasta på säkert två veckor, och fan så gott det är! Mums.

Inhandlade även en fet påse naturgodis (52:-) för att det är så gott och för att jag har tränat fem dagar i rad, vilket innebär en slaaaapp fredag!! Tomas föräldrar kom förbi en sväng och tjötade på. Snart ska jag iväg till P&L-cafét (nervöst) och ikväll ska jag istället kolla på Tomas när han spelar bortamatch i innebandy, hihi, snacka om köttfest, ska ha med mig kameran.

Puss puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback