Fri: Jan. 29, 2010

Jag är så arg och trött att jag inte ens orkar skriva egentligen. Men efter att ha sett Uppdrag granskning igår kväll inser jag att mänskligheten fan är ond när FN-soldater knullar barn i Kongo.
En svensk polis importerade även en fru på hemresan, jag undrar vad hon gör nu, tvättar hans skitiga kalsonger och ger honom daily blowjobs kanske.
Fan, rasande, det är vad jag är. Ett klipp hade filmats med en kongolesisk läkare som jobbade i något väldigt primitivt hus i de mest utsatta områdena. Han berättade att en del kvinnor kommer in och har fått käppar uppkörda i underlivet vilket ger väldigt allvarliga skador.

It's a FUCKING man's world. Och nån kvinnojävel sitter på Folke bernadotte-akademin och försvarar indirekt prostitution ("Tycker du det är olagligt att pussa någon?"). Hon kanske inte förstår problematiken i män i utlandet utan respektive - och med som det verkar, fruktansvärt enorma sexuella begär. Då lär man vara bra jävla ful för att ligga med 13-åringar dessutom.

En kvinna nedsänd från Folke Bernadotte-akademin anmälde en poliskollega på plats för att han hade förhållande med en i lokalbefolkningen. Efter det fick hon inte förlängd befordran utan fick åka hem.

Jag menar. Vad fan ?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback