Mon: Jan. 11, 2010

Happ. Har vart en produktiv dag, tvättade hela em och började läsa lite i Almqvist's "Det går an". Dock höll jag på att somna med boken på skallen så jag bestämde mig för att ta en kylig promenad till gymmet för att pigga upp mig själv lite. Intervallsprang i 30 minuter, stretchade lite och gick hem. Duschade, myste ner mig i sängen, en timme senare klampar Tomas in med Rickard i nackhåret.. för dom ska ju spela TV-SPEL kl 22 på kvällen! Och där ligger jag utan bh i pyamas och ser ut som ett jävla fån. Först får jag tvätta själv, sen kommer han hem oanmäld med kamrat och ska leka hjärndöd i två timmar.

Jag är trött, jag vill sova, inte lyssna på några jävla aldrig-käft-hållande kommentatorer och deras fniss. Det blir inte kul för min pojkvän när Rickard har gått.

Egentligen gör det mig detsamma, han är så snäll 95% av tiden, men lite sur kan jag bli :P

Imorgon står en morgonpromenad á la gymmet på schemat, även ett uppbytande av Ibanezen och kanske nån god eller underlig maträtt.

En sak till: jag ska göra en komplott, han ska fan inte komma undan ostraffad.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback