Sat: Jan. 16, 2010

Det känns som att jag är uppe i ottan, ändå är klockan bara 09.08 på min dator.. well well! Bara att kicka igång morgonen med nymixad juice och ägg. Såg filmen Precious igår, därav min trötthet. Det var en oerhört hemsk men riktigt riktigt bra film, skriver recension på den när jag kommer hem sen :) Tomas gav betyget snark för han somnade. Men jag förstår honom, hade spelat innebandymatch och ätit en sen tung middag alldeles innan så ^^

Ska jobba 11-15 idag, hoppas det kommer mycket folk! Inte så det blir curse on me och för mycket, men lite sådär lagom. För då kan jag lugnt åka till gymmet ikväll och göra av med resten av energin där!

Igår var jag så jävla sugen på alkohol, fattar inte. Lika sug som när man inte druckit vatten på en hel dag. Får se om det kanske blir nån öl ikväll, not likely. Får snällt vänta sex dagar till då jag får entra bolaget själv, hah! Har faktiskt inte druckit sen nyårsafton nu, vad blir det, 16 dagar sen, därför jag mår så bra.

Nu är mitt ägg klart!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback