Sat: Jan. 9, 2010

Mysig kväll i Smedjebacken igår, efter fattigmanslunchen linssoppa var det gott med ugnsstekt lax, creme fraiche, spenat, haricot verts och oliver på kvällen. Sen kollade vi på let's dance, käkade nötter/torkad frukt och myste! Så härligt att vara med mamma och William <3

Kom hem för ett tag sen, Rickard och Tomas hämtade mig på stationen och de köpte med mat till sig, nån halvsliskig pasta.. Jag fixade en sallad hemma på isbergs, broccoli, svarta oliver, kidneybönor, vinäger, olivolja och örtsalt, samt en halv avocado till. Men ikväll blir det varm mat!

R & T ska snart åka skrillor och jag ska läsa hemma, göra klart sista tentafrågan. Har köpt ny fin kalender idag för 2010, köpte kylskåpsmagneter också ^^ igår kom mitt nya kamerabatteri, känns ganska lämpligt med tanke på att jag måste dokumentera hela Mexicoresan för P&L.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback