Thu: Jan. 14, 2010

Gick bara fint att jobba igår, 14-18.15. Kom hem 19 och blev tjurig över en lärares svar på min fråga angående studierna i nästa moment. Tänker inte dra upp det en gång till, alla svar finns på facebook om vad det handlar om.

Stack i alla fall till Nautilus och fick ur mig alla aggressioner. Tränade 3x12 på armar, intervallsprang en halvtimme. Kom hem, käkade tonfisksallad och digestivekex, upptäckte till min lilla förvåning att jag missat halva litteraturlistan så det var bara att snällt sätta sig och leta reda på resten av böckerna. Återstår ca 4 stycken som jag antingen måste köpa eller snika till mig på annat sätt, det visar sig med tiden.

Jag tror det löser sig i alla fall, tycker ju kursen är så himla kul. Funderar på att ta en tur till Gävle nästa vecka för att kopiera upp allt material jag behöver ur böckerna jag ska låna från högskolebiblioteket. Är en fin högskola!

Snart ska jag åka till jobbet igen, jobbar 10.30-15 idag, inte mycket för världen. Kommer nog gå lika bra som igår, har börjat älska att få kontakt med kunderna och liksom hjälpa dom med vad dom behöver. Sakta men säkert smyger sig ett intresse för skor på också.. fast nej, kommer nog aldrig börja hets-köpa skor, men jag har börjat upptäcka dom åtminstone :)

Resten av dagen får jag se vad som händer, just det, vill läsa bok. Tomas jobbar dygn, han rakade sig imorse, blev så mjuk och fin så; har börjat få munsår av hans skägg, haha. Imorgon är det det fruktansvärt underbara mötet med fred och kärleks-crewet, skräckfylld tjusning inför det. Sen hämtar jag Jonas och åker till Glashuset!

Bäst! Bara att peppa.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback