Thu: Jan. 21, 2010

Har varit en händelserik dag. Steg upp 08, åt frukost 10, började tvätta 11-tiden. Gjorde mig sedan i ordning och stack till cafét där Tv4 dalarna väntade.. blev filmad, intervjuad och så vidare. 13.30 började den lilla presskonferensen med både dt och DD. Blev intervjuad och fotad. Sedan till sist en liten intervju med radio dalarna samt en bild.

Var helt slut när jag kom hem. Jag och Tomas lagade jättegod mat, köttfärs-oliv-senaps-biffar med ris och löksås. Mumsigt.

Sen fick jag se att infon om Moment 3 i kursen var upplagd. Den k*rringen meddelade att tentafrågorna kommer komma ut den 15 februari, alltså dagen efter att jag åkt!

Tack, kul. Här har man 3 veckor där man kan jobba heltid och plugga röven av sig, till ingen nytta. Men nu har jag bestämt mig; jag orkar inte plugga igen nånting i augusti, jag får väl för fan ta med mig datorn och böckerna ner då. Som tur är blir det kanske bara 4 böcker jag behöver ha med mig, resten kommer upp på nätet.

Men ändå. Kul att backpacka med en dator, och PLUGGA när man vill koncentrera sig på barnen. Men what to do..

Drog till gymmet, förbannad som jag var. Tränade armar, mage och rygg, och sprang en halvtimme på bandet. Det var bra skönt och jag blev på bättre humör :) när jag kom hem stack Tomas på fotbollsträning så vi varvade. Har bara spelat café world fram tills nu ^^ hihi.

Imorgon är min stora dag, hip hip hooray! Det ryktas om frukost på sängen, en tur till bolaget, rep med Johan och SVERIGE - TYSKLAND + ÖL på kvällen. Fan vad roligt att fylla 20 år!! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback