Thu: Jan. 7, 2010

Ah va fjärilar i magen! Johan skrev och frågade om jag behöver en basist snart :) det slutade med att vi ska repa i Glashuset, splitternya replokaler, tillsammans med Jonas Morén, som ju är fantastiskt bra på gitarr. Vi ska spela The Cure, min och Johans låt sen estet - Mint Car! Den är så brabrabrabrabra! :D Sen är ju Jonas grym på Boys don't cry också, så den tycker jag med vi ska spela.

Gick in till stan och fyndade en tröja för 25:-, har dåligt med långärmat. Den var mörkblå och fin. På tal om annat, nu har Denice Magnusson äntligen fått mig på gång angående träningen! Nästa vecka kommer hon hem från Egypten, då ska vi inleda en 5-veckors träningsperiod. 2 konditionspass och 2 styrkepass i veckan. Kommer definitivt gå bättre när jag har med mig nån med lite discplin, kommer bli skitkul!

Snart ska jag åka och hämta upp Felicia, det blev klättring ikväll. Kul att prova på nåt man tidigare varit rätt kass på, vem vet jag gör det kanske bättre nu? Oavsett så spelar det ingen roll, känns roligt att prova och variera träningen :). Gjorde en riktigt god linssoppa till lunch, den sitter alltid lika fint. Livet känns helt fantastiskt fint, jag känner mig rikast i världen på, ja.. livslust ^__^. Det här nya året har verkligen börjat bra.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hasse

Fan vad rockigt Hasse!

Jag känner energin, nu är jag laddad för dagen! :D

PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback