Tue: Jan. 12, 2010

Ok, humöret lite bättre. Eftersom jag hetsade inatt genom att dra bort täcket, tjura och skälla så fick jag ju avreagera mig lite i alla fall. Nu är vi sams igen och vi gjorde en soft tonfisksallad till lunch, innehållandes tonfisk, kidneybönor, paprika, färska champinjoner, oliver, avocado och ägg. Det låter mer än vad det egentligen var, men mätt blev jag då i alla fall.

Har sprungit/gått i intervall på gymmet 45 minuter, känner mig lite mer avslappnad. Är stressad över att jag ska jobba några dagar igen (3 den här veckan, 3 om två veckor), prestationskrav som vanligt, men det är ju bara att chilla. Jag har ju blivit bättre på att stå på mig så det ska väl inte vara nåt problem. Det är roligt att jobba när jag inte har så höga krav på mig själv. SLUTA SARA!! Fixar allt jag vill!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback