Tue: Jan. 5, 2010

Början på en bra dag - solen skiner. Har sovit ensam inatt och kommer göra det även natten som kommer, Tomas jobbar dubbeldygn.

Gymmet öppnade 08 imorse så jag drog dit efter att jag vaknat och slurpat i mig en kanna limevatten. Skälet var att jag hade bil.. så därför gick det hur enkelt som helst att ta sig dit idag! ^^ Gick på löpbandet och crosstrainern en halvtimme, kom hem och gjorde mig en supergod frukostdrink återigen: nypressad apelsin, morot, linfrön och olivolja. 

Känns lite konstigt att hinka i sig massa kolhydrater på morgonen, samtidigt som jag vet hur bra det är att få i sig vitaminerna. Kom på hur mycket jag saknar mina forna morgonpromenader, men hav förtröstan, dom tänker jag börja med igen när våren kommer.

A just det, gjorde förresten en asgod guacamole till kvällen igår som jag dippade morot i :) superdupergott.

Idag ska jag åka till Smedjebacken för att krama min mamma jättehårt och ännu hårdare på min lillebror William. Simon kan få sig en han också, om han inte kommer undan. Blir dock buss eftersom det är vad jag har råd med nowadays.

17 dagar kvar till min födelsedag, 40 till Mexico! Börjar bli nervös :S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Men..din morgondrink med apelsin morot m.m innehåller väl inga kolhydrater? eller..gör de? Är morot kolhydrater? :P

Postat av: Sara

Apelsin = fruktsocker = kolhydrater.. morot är lite mindre i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback