Wed: Jan. 6, 2010

Gymmet hade stängt idag...!! Pga ventilationsproblem. Fy fasen vad tråkigt när man laddat så för något! Nåväl, jag fick en jätteskön dag ändå :) låg och myste med min pojke efter att han kommit från jobbet. Gjorde den goda frukosten som sagt, sen städade vi hela lägenheten. Torkade badrumsskåp, torkade ur kylen, dammsög, rensade och slängde gammalt smink/hudvårdsprodukter. Skönt :)

Gjorde en god delvis raw-lunch bestående av en sallad på färsk broccoli, vitkål och purjolök med lite vinäger och örtsalt. Till det varma grönsaker av samma innehåll som salladen plus morot, samt en hög med kidneybönor till mig och en halv avocado. Tomas åt två hamburgare och skippade bönorna, samt tog en knäckemacka till :)

Sen åkte vi och handlade, och på kvällen åt vi en riktigt god gryta - vi var ju tvungna att inviga gjutjärnsgrytan som han fick av mina päron i julklapp! Fantastiskt fin stekyta alltså..! Grytan blev supergod och jag käkade lite ris till. Avgiftningen blir som ni märker inte Hitlerlik, men jag är fantastiskt nöjd över att ha bytt ut 2/3 mål per dag till råkost.

På kvällen såg vi ännu en GSI Johan Falk-film, den tredje i samlingen. Gjorde dessutom en fräsch dessert bestående av kiwi, banan och lite ripplad ekochoklad över :) Elin kom aldrig, dom kanske ses imorrn istället eller så.  Snart ska vi se en annan film, Tvivel, med Meryl Streep bl.a. i huvudrollerna. PS: imorgon är det antingen spinning eller klättring med Felicia som gäller! Då jäklar! DS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback