Måndag, 7 juni 2010

Ny vecka, tiden rullar på och jag undrar vad jag håller på med.. haha. Jobbar. Ja. Jo? Sen ska man spendera upp alla pengar hemma. Eller? Vet inte vad jag vill.. vet inte varför jag inte pluggar musik på någon folkhögskola. Varför jag inte pluggar musik eller konst över huvud taget? Säkerställa god levnadsstandard eller säkerställa att man följer hjärtat, ja det blir rörigt.. vad ger mest i längden liksom.

Om ca tre veckor invaderas Borlänge av festivalbesökare i alla fall, det ser jag fram emot.
Nej nu vill jag bara åka ut i skogen och gömma mig.. suck. Konstig i huvudet. Ska gå till jobbet nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback