Onsdag, 2 juni 2010

P&L-Jesper ringde mig och vi ska visst åka till Tällberg imorgon på Rework the world, typ fred-miljö-engagemang-politik-dagar, 70 olika nationaliteter kommer vara representerade och jag ska vara där som...journalist?! Det var tydligen överfullt så Jesper anmälde mig som journalist.. innovativt, mycket ^^. Det ska bli sköj! Har ett möte med honom idag 16.30.

Nu känner jag verkligen att jag fått ordning på mig själv ekonomimässigt, socialt och psykiskt/mentalt och jag vill behålla det såhär. Jobbintro nr2 idag t.e.x, kanon, jag blir så stolt över mig själv, att jag SLUTAR oroa mig, avslutar det del för del varje dag, stressen och orosklumpen i magen och huvudet som följt mig senaste åren. Jag kan inte säga det än, men snart, att det är BORTA!

Att jag pratar obehindrat med folk utan att bli knäpptyst emellanåt och irra med blicken som ett vrak är framsteg. Det är inte jag att vara tyst, att trasa sönder mig själv totalt, tro att jag inte har något att tillföra, och jag tänker inte låta det vara jag! Utan bara fortsätta med det här fantastiska livsflowet vart det än för mig - jag har alltid mig själv!

Jag börjar även förstå vikten av att säga Nej, det vore roligt, men jag måste tänka på mig själv i den här situationen, utan att få ångest och dåligt samvete - jag spar energi på det sättet! Och kan göra fina saker för både mig själv och andra, som jag ORKAR med!

Mycket VERSALER i det här inlägget, vet att ni gillar det! Mycket utropstecken också, det är nåt jag har fått från Johan! Ska duscha nu och sen bege mig till cafét
HOJ

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback