Söndag, 13 juni 2010

Måste dra ner på alkoholen.. bara det att det blir så lockande eftersom jag slappnar av när jag dricker och pratar obehindrat. Oroar mig inte då. Verkligen inte bra. Nästa helg har jag i alla fall spelning i Ludvika, då måste jag köra bil, så. Skönt.
Jag skulle vilja lägga ner snuset också. Undrar om det finns nån viljestyrka till sånt?

Igår kväll var vi hem till Col och såg på fotboll på hans enorma bioduk, stor som en hel vägg. Han hade gjort god gratäng också, eller dip som han kallar det, som man åt med nachos. Mysigt!

Idag har jag hunnit jobba några timmar och resten av dagen känner jag bara för att lyssna på Cranberries och drömma mig bort. Cranberries är en gammal favorit sen jag var 14 :) kommer ihåg när jag umgicks rätt mycket med Marie och vi åkte hennes bil och lyssnade på dom, mitt i mörka vintern. Saknar den tiden och henne.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback