Tisdag 1 juni, 2010

Jobbat även idag, efter jobbet drog jag hem till Denice och bjöds på nypressat kaffe, vi satt och solade och snackade massa skit... bra skit :). Snart ska jag gå in till stan för att möta Fredrik som kommer hit! :D Tänkte visa honom P&L-cafét, där kan man nog sitta hela kvällen för vädret är kanon.
Har lite filmer till kvällen, det blir antingen Soraya M (verkar som en hemsk film) eller en Wallander. Igår såg jag och Tomas Law abiding citizen, grymt bra thriller som ligger etta på biotoppen.

Tomas ska såklart spela match på söndag så inte blir det något partajande med alkohol på lördag.. vi som skulle fira honom. Happ. Matcher ivägen såklart. Jaja, jag tänker i alla fall vara uppe sent och härja, enda gången man kommer hem till Smedjebacken och det händer något. Jag pratar såklart om årets grej... drakbåtsfestivalen. Haha. Som man kan ironisera över, men Simon ska i alla fall vara med och paddla så EN anledning har jag att vara där ^^. Och Mitra kommer hem! Och Shirin och Ingemar = stor familjereunion. Så det blir kul ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback