Tisdag, 22 juni 2010

Jag äger ta mej tusan idag! Tog tjuren vid hornen och har 1) fipplat ihop talet till föredraget på P&L! 2) gjort klart-KLART filmen! Äntligen! Det har gått och tyngt ner mig i flera veckor för jag har haft någon form av rampfeber.. men vet ju att det där kommer bli kanonbra så :) nu har jag äntligen löst klart ca 95% av det praktiska i alla fall. Ska repa talet varje dag så blir det bra. Föredraget blir lite kortare än 30 min, kanske 25, men ändå, publiken kanske har frågor :).

På söndag ska jag prata inför 500 pers på Galaxen, härligt :S. Det är alla funktionärer som ska komma och lyssna, jag ska berätta om resan och P&L om allt det praktiska inför festivalen. Kul att man tackar ja till vad som helst! ^^

Nu är jag ledig ända fram till torsdag kväll igen, härligt. Lite pirr i kroppen, vet inte varför.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback