Torsdag, 10 juni 2010

Tre jättebra ställen ska jag vara på i sommar, jag kommer få ut en skälig lön också, den kommer bli helt okej. För att jobba såpass lite. Att jag har haft sån tur, eller är det såhär på alla ställen i Borlänge? Nåväl.
Det är ju bra. För jag är så jävla trött på det här, ursäkta att jag svär. Men jag jobbar helst dygnet runt så jag får ihop tillräckligt mycket pengar att flytta härifrån. Till en stad där det finns människor och sammanhang, muséer, cafén, skolor och liv.
Jag har inte lust att göra nånting förutom att jobba här. Som idag till exempel, kom hem, och Tomas skulle iväg och äta lunch med nån kompis. Vad trevligt, att äta mat själv, ännu en gång. Och sen lägga sig på sängen och sova bort dagen för att senare gå och träna, komma hem och höra tv:n stå på, döva ut hjärnan totalt tills man somnar, och ingenting kreativt har blivit gjort. Igen.

Om det kunde vara så av en anledning. För att man slet för nånting. Men att det här ska kallas liv?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hans

baby, vi draaaar! SNART, SNART.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback