Torsdag, 10 juni 2010

Ny dag, nytt ställe. Great! Idag ska jag bortåt Gylle-hållet. Tur att jag fick låna Carina, nu är enda uppdraget att hitta dit. ^^
Får se annars vad den här dagen har att erbjuda efter kl 16. Sov dåligt inatt också, var uppe 05 och härjade. Lycka till att man ska orka träna idag.. men det lugnar nog ned sig.
Fan vad jag vill ha en cykel. Inte en mountainbike, man sitter så lågt på dom. En riktigt hög sadel ska det vara på min, och högt styre!

Den här helgen blir det ingen alkohol, med all rätt. Förhoppningsvis inte nästa helg heller. Förhoppningsvis bara när jag verkligen känner för det. Imorgon är det fredag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback