Torsdag, 3 juni 2010

Personalmöte idag. Positivt är att min ene brukare känner sig jättetrygg med mig, fick jag höra. Inga konstigheter och ingenting annat, jätteskönt. Fick lite fler timmar hos honom! Har även fått tre dygn hos den fjärde brukaren, ska träffa den tredje och fjärde nästa vecka. Så får vi se hur det går! Ärligt talat I don't care, jag är en kicker.
Och jag tar inte på mig ansvar för saker som inte är mina områden, hah. Fick beröm av en arbetskamrat efter mötet som tyckte jag hade stått på mig :). Men ärligt talat verkar dom kunna köra med folk lite hur dom vill, sånt ställer jag upp på i viss mängd men inte mer.
Chefen hade visst något hon ville prata med mig om, men det skulle vi ta på telefon. Undrar vad det kan vara då?
Slänger i mig lite pasta nu, snart bär det iväg till Tällberg.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback