Fri: Mars 12, 2010

Äntligen fredag! Vad ska ni göra? :) Är så nyfiken på hur ni spenderar fredagskvällarna hemma i Svea/utomlands :). Här är klockan 08.07 och jag mår för jäkla gött efter frukosten. Ska till barnhemmet, sen på eftermiddagen tänkte jag ta en tur till centrum för att skriva ut min flygbiljett och inhandla de sista souvenirerna.. Jag vill ha fler fina koppar hem till ringen! Och sprit, haha.

Jag & Johan har ändrat caféspelningen för att 2 april var långfredagen! Så nu ska vi spela 21 maj istället, vilket innebär mer tid att repa och mer låtar som kan få bli skrivna.

Nu är det 12 dagar kvar tills jag kommer hem, kommer rinna på väldigt snabbt känner jag, ska njuta så gott jag kan. Meningen att Zabdi ska komma imorgon men den förvirrade killen har inte svarat på mina sms, får se om han lyckas.. ser i alla fall fram emot det.

Ciao :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback