Mon: Mars 29, 2010

Efter maten igår åkte vi ut till Täkt.. köpte med mig blåbärsmazariner :) därute bjöds det på chips, vindruvor, kaffe och loka. Efter ett tag kom Col och även hans morbror. Till sist fick vi i alla fall igång en film, Cable guy, var en helmysig kväll :)

Min baby är lite ledsen för hans mormor ligger på hjärtavdelningen och dom räknar med att hon snart ska dö.. så vi sov inte så bra inatt, lite för lite. I alla fall så sa Tomas "Människor är som ryska dockor, det var det någon som sa på nyhetsmorgon, tyckte det var så bra sagt." Jag. "Ryska dockor..?" Han: "Du vet såna där man kan öppna så är det en till docka inuti. Den sista dockan har man för sig själv.. du är den som har kommit längst in".

Det i sig var en kärleksförklaring som jag blev väldigt glad över :) känns som att vi kommit varann ännu närmre sen jag var borta. Men jag har också insett hur viktigt det är att göra saker på egna hand, som att gå ut och festa till exempel. Ha kul på olika håll, så att man inte sitter ihop.. och äter upp varandra.

Nyss har jag skjutsat honom till jobbet, jag har käkat ett ägg och en skål med fil/kiwi, snart kommer Felicia med kaffe, hon ska hämta sitt tapetbord för hon har jobb nånstans :). Ikväll ska jag, Jonas och Johan repa i glashuset, tar bilen dit, ska bli kul som vanligt! Har saknat att spela med Johan och det blir spännande att spela lite med Jonas också.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback