Mon: Mars 8, 2010

Efter lite velande har jag nu köpt flygbiljetterna till Los Cabos. Har en kompis som bor i San jose del Cabo, det ser ut såhär:





Det var egentligen inte alls dyrt, 700:- tur och retur, vet inte riktigt varför jag tvekat. Jag menar, hellre lägga 700:- på att spendera en vecka på paradisön än att lägga 0:- på att stanna kvar i storstan. Jag måste bli bättre på att unna mig själv saker!
Har ca 2600 kronor kvar att spendera dessa två återstående veckor. Detta för att jag vill ha 2000 kvar minst när jag är tillbaks i Sverige - måste ju leva där, också.

I San jose del Cabo ska jag i alla fall göra yoga, sola, göra musik med Ricardo, bada i havet, och bara slappna av. Slappna av i heeeela kroppen.

Idag har jag hängt med värsta coola skatebruttan, Nina från Sverige! Hon gick tre år skate på fryshuset i Stockholm.. :) Lo pasamos muy bien som man säger på spanska, vi hade det jäkligt trevligt, garvade mycket, pratade rätt slampigt, drack en frappé i solen och bara chillade. Tror vi ska festa i veckan!


Nina


Nu är jag bra jävla trött så jag ska dra mig mot sängen.. Godnatt.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Hai Serroj! Allt bra?

Ska du inte vara på barnhemmet nå mer?

Kram, Max skickar en puss :)

Postat av: Sara

Tjenixen i byxen på Maxen! :D

Nej, mina fyra veckor är slut på söndag, och enligt minen på min värdfamilj så är det ingen bra idé att jag stannar längre.. skulle nog få betala mer.

Så jag drar!

Pussa gosebraxelainen från mig med! Kommer hem om två veckor :) PUSS

Postat av: Shirin

Vaddå, är tanten sur? Haha berätta mer :)

Postat av: Sara

Nejdå, inte sur. :) Men jag har ingen lust att stanna här längre än 4v så, blir nog lagom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback