Sat: Mars 27, 2010

..varför skriver jag ett glas vin när det inte är sant? Aja, jag hade en skitnice kväll.

Gick från ringen "hem" till Anders, där han hänger i sin konstnärslya i Finska föreningen. Där satt Felicia, Anders och Kristoffer och spelade musik och drack vin/öl. Lirade lite jag också, snackade skit, drack vin, sen kom Rickard, min storkusin. Vi började sjunga gamla klassiker av Paul Simon och Beatles i stämmor, lät så fruktansvärt fint!! Jag tror jag och Anders har nytt projekt på gång :D

Runt 00 gick vi till Engelska och där blev det mer vin. Rickard tog med mig för att spela Black Jack.. haha, och jag bara hakade på. Visst tänkte jag, vi spelar lite, det är ju ändå inte mina pengar! Det slutade med att vi cashade in 700 kronor varav jag fick 500 för att jag drog några "superkort" som han sa. Haha, då lever jag en vecka till och har dessutom råd att köpa fika för idag kommer Shirin och Ingemar :D

Felicia och jag bedyrade våran kärlek till varandra igår, som jag sa till snubben som kom förbi och undrade vad som hände, nån form av kärlek är det. Mamma har ju sagt att jag jämt gråter när jag är full, igår var det glädjetårar i alla fall, ahaha :D men Felicia och Anders älskar ju varann så hårt, man blir så lycklig av att se det. Anders kom och sa att jag var ett vrak, han var skitfull, jag var lagom full, Felicia med, sen kramades vi allihop.

Slutligen tog jag sällis en bit med Kristoffer hem, till ringen där min älskade finaste underbaraste gosigaste baby låg och sov. Gaaaaaaaahhh, jag är så kär, helt fantastiskt!! :D
Nu ska jag snart gå till Ica Maxi för att få bort den här äckelkänslan, tänkte köpa mig en dricka och bara slappa tills Shirin och Ingo hör av sig. Jag ska träffa gosebrax idag!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback