Sat: Mars 6, 2010

Jag har fått i mig en hel del idag, och värken avtar sakta men säkert.

Frukost:
Quesadilla, kaka.
Mellanmål: Yoghurt.
Lunch: Ananas, 3 dl buljong med grönsaker och några oliver.
Mellanmål 2: Yoghurt.
Kvällsmat: Helt underbar smoothie på jordgubb och banan, samt lite grönsaksdipp och oliver.

Tror att imorgon kommer all smärta vara borta.

Idag på dagen åkte jag in till centrum igen för att köpa souvernirer, hihi! Presenter till nära och kära. Samt så köpte jag ett par Vans för.. ynka 172 kronor! Kollade även på ett par Converse men det blev inte av, helst vill jag ju ha bruna, men ljusblå/gröna är de enda som finns här som jag tycker är fina. Nåväl, får se :)

Hade bestämt en bio-date med Citlaly till kvällen, vi skulle se Alice i Underlandet på 3D-bio!! Men alla biljetter för kvällen var slut :( attans, hade verkligen sett fram emot det.
Vi hade i alla fall trevligt på annat håll, hennes pojkvän kom senare och vi åkte till ett grymt mysigt uteställe nära mig och satt och softade fram till natten. Finmys!

Usch, jag måste berätta en hemlighet. Jag har fått sån stark lust att få barn. Inte alls likt mig men fy faan, vad jag längtar, efter ett litet gosebarn, en familj att ta hand om. Trygghet. Nåväl, inte än på några år. Och jag veet, det är inte bara frid och fröjd med att få barn, men man kan väl få längta :)

Imorgon var det exakt tre veckor sedan jag åkte!

Godnatt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback