Sat: Mars 6, 2010

Tårarna bara trillar. Fan vad frän jag är.
Men det gör så jävla ont, dygnet runt. Först i början var det bara när jag åt något men sedan igår har det varit konstant. Magknip, men det känns som att jag inte har någon mage kvar nästan, har inte kunnat äta mig mätt sedan i onsdags kväll.

Måste gå till någon doktor imorgon. Hoppas hans råd hjälper mig, för annars när jag får tag i den där humbugdoktorn ska jag..
Nä, men jag har bara näringsbrist, måste få i mig nåt på något sätt. Jag är hungrig och trött och ledsen. Tjena. Sadfacets återkomsT. Aja, ska fortsätta sova nu, klockan är 04.39. Ska drömma om mat :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback