Sun: Mars 21, 2010

Loco kvall igar! Naval, borjar fran borjan. Runt 18.00-tiden gick jag ut pa jakt efter mat. Var inte superhungrig men ville anda ha nat att sta mig pa. Satte mig pa ett tacoplace och bestallde in en quesadilla (tortilla, vikt pa mitten med ost och kott inuti). Jag satter mig och vantar och en stund senare kommer dom ut med varsta MEGAtallriken. Snacka om jag blev sur, for jag fattade ju att man far betala for vad man far.. 75 pesos kostade den tallriken! Haha, det ar inte mer an typ 40 kronor men men. Fick snallt vandra hem med halva maten :P

Runt 20 drog vi till restaurangen igen. Acroyogan var helt fantastisk!! Tva personer som gor helt fantastiska yogastallningar tillsammans. Superfint! Tva par gjorde sin yoga, sen fick jag kliva upp pa scenen och spela. Aterigen valdigt kul! Fick trumkomp. Resten av kvallen dansade jag som en loca! Dom hade ju en live-DJ dar sa det var bra housemusik, hihi. Kom hem runt 01 och somnade gott.

Nu ar klockan 07.21 pa morgonen och jag ar pigg som en larka. Idag ska jag aka tillbaks till Guadalajara, aker till flygplatsen om 2ochenhalv timme ungefar. Val framme i my place vet jag inte riktigt vad jag ska hitta pa, men men, det visar sig. Imorgon tror jag att jag ska handla de sista sakerna jag vill ha med mig i alla fall.

Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Shirin

Är det måndag för dig nu, eller söndag som här i Sverige?

Postat av: Sara

Det ar sondag morgon har :) klockan ar 09.41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback